Informatii job | Cerinte: - Experienta relevanta in achizitionarea materialelor de constructie;
- Bun cunoscator al materialelor de constructii;
- Capacitati organizatorice si de comunicare;
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte operare PC.
- Capacitate de planificare, analiza si decizie;
Activitati specifice postului:
- Urmareste aprovizionarea depozitelor si magazinelor companiei;
- Urmareste rulajul gestiunii;
- Intretine relatiile cu furnizorii: contracte, termene de plata, transporturi, etc;
- Urmareste modificarile de preturi;
- Stabileste discount-urile;
- Urmareste respectarea target-ului de vanzari;
- Ofera consultanta gestionarilor si reprezentantilor de vanzari;
- Propune masuri de imbunatatire a vanzarilor.
- Evalueaza si selecteaza furnizorii in divizia alocata
- Negociaza contractele cu furnizorii si urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
- Asigura respectarea legislatiei aplicabile introducerii pe piata/ distribuirii produselor achizitionate
- Asigura un ritm de aprovizionare si un nivel al stocurilor corelate cu cerintele pietei, sezon
- Raspunde de verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate
- Evalueaza si solutioneaza eventuale probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor
- Ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie.
|